fbpx

В дигиталния маркетинг конкуренцията няма граници, тя е на глобално ниво. За да отговорим на тези предизвикателства и да бъдем популярни, трябва да бъдем съвременни, актуални и иновативни“, заяви кметът на Пловдив инж. Иван Тотев при откриването на мащабна конференция за онлайн маркетинг и търговия Digital4Plovdiv. Повече от 400 участници от цялата страна и 31 лектори си дават среща в града под тепетата, за да споделят знания и опит. Пред тях кметът Иван Тотев заяви, че той и неговият екип полагат големи усилия, за да бъде Пловдив притегателно място за млади хора, които да си говорят за IT бизнес, за възможности и за нови технологии.

Управителят на организаторите от Интернет Медиа Груп Любомир Атанасов подчерта, че Digital4Plovdiv ,,Конференция за онлайн маркетинг и търговия 2017‘‘  е с изключителна практическа насоченост, темите и лекциите са формирани около нуждата за знания и по-добро развитие на всеки един интернет предприемач и онлайн търговец. Той заяви, че именно заради нарастващата значимост на Пловдив в дигиталния свят и развитието на този бранш градът е избран за домакин на форума.

Участниците бяха приветствани и от председателя на Търговско-промишлената камара в Пловдив д.и.н Добрина Проданова.

Целта и мисията на конференцията, която се провежда в хотел „Санкт Петербург“,  е да обясни с разбираеми думи що е то дигитална идентичност и бизнес в онлайн пространството , с които да се изпъкне сред конкуренцията.

 

Източник: www.marica.bg

Free WordPress Themes, Free Android Games