Събитието ще се проведе на 19 април 2018г. в хотел „Мериан Палас”, гр.Стара Загора. Цялата информация е достъпна на: http://facility18.mysuccess.bg/
Форумът е насочен към управлението и интеграцията на процесите на една организация в сградна среда, които подобряват ефективността на нейната основна дейност и качеството на живот, като част от добрите бизнес практики.
Част от акцентите на форума:
- Съвременен фасилити мениджмънт – тенденции за подобряване качеството на живот
- Сгради, градска среда и качество на живот
- Еволюция към съвременни фасилити мениджмънт модели
- Българският фасилити мениджмънт модел
- ФМ решения за ефективно управление и оптимизиране разходите на сградите
- Интегрирани фасилити мениджмънт решения
- Управление на ФМ процеси, иновации и добри практики
- Интелигентно управление на процесите, решения за енергиен мениджмънт и автоматизация
Специално като добавена стойност към форума: МЕЖДУНАРОДНИ СТАНДАРТИ ЗА ФАСИЛИТИ МЕНИДЖМЪНТ ISO 41011, 41012 и 41013 И ЕВРОПЕЙСКИ СТАНДАРТИ ВЪВ ФАСИЛИТИ МЕНИДЖМЪНТА EN 15221.
Такса за участие: 99лв. на човек
За членове на БГФМА– 25% отстъпка от цената.
За регистрирани за форума и нечленове на БГФМА – 20% отстъпка от цената.
Всички посочени цени за обучението са с ДДС и включват комплект работни материали и напитките по време на обучението.
Срок за записване за обучението: 12.04.2018г.
Регистрация www.bgfma.bgили на e-mail: dilieva@bgfma.bg
Facility Management Innovation форум е уникална възможност за създаване на нови контакти и бъдещи бизнес партньорства за всички ангажирани с темата Фасилити мениджмънт;
РЕГИСТРИРАЙТЕ СЕ сега за форума на цена от 78 лв. без ДДС! За членове на БГФМА – 39 лв без ДДС! |
За контакти:
02/983 5889
+359 898 487 912
silvia@enterprise.bg
@90