Луксозните супермаркети предлагат над 15 000 артикула, които могат да бъдат купени и онлайн
Веригата премиум супермаркети Parkmart e създадена през 2018 г. във Варна, а днес оперира на територията на Варна, София, Бургас. В най-скоро време предстои експанзия и в Пловдив. Parkmart налага нова концепция за пазаруване, за да отговори на високите изисквания на модерния клиент, поставящ особен фокус върху личния си комфорт и качеството на продуктите, които консумира. За обекта в Бургас компанията спечели награда от Progressive awards за най-добър магазин в България до 1000 кв.м.
И в трите града Parkmart предлага доставка на продукти по домовете през собствен интернет магазин. Онлайн продажбите набират все по-голяма популярност, като вече отговарят за над 10% от общия оборот на компанията. Доставката се извършва изцяло в тон с концепцията на веригата – чрез електрически автомобили, щадящи околната среда.
В близкото бъдеще компанията планира да се фокусира върху развитието на онлайн магазина си и своето мобилно приложение, което предстои да осъществи пряка връзка между физическото и онлайн пазаруване на всеки клиент, включително чрез използването на изкуствен интелект. А разработваната програма за лоялност ще позволи на клиентите да получават бонуси благодарение на своите покупки.
Асортимент
Освен с усещането за лукс веригата впечатлява и с богат асортимент от над 15 000 висококачествени артикула, с които задоволява вкуса и на най-претенциозните клиенти.
Както физическите, така и онлайн магазинът се отличават с изобилието от местни продукти – над 50% от общия асортимент е формиран от български стоки, а в някои категории процентът е дори 100. Пример за такъв сегмент е фермерският щанд, където Parkmart предлага една от най-богатите селекции от над 400 артикула местни фермерски и здравословни храни.
Parkmart умело съчетава първокласни български продукти с най-доброто от световните марки. В магазините може да се открие както прясно българско месо, така и говеждо от селектираните породи Wagyu и Black Angus от водещи доставчици в САЩ, Аржентина и Уругвай.
Друг отличен пример е селекцията вина, която наброява над 800 артикула от елитни световни брандове, премиум български вина, достъпни единствено в ресторантите, и селектирани сортове от малки български изби.
Секцията Liquor&Tobacco предлага още над 200 вида популярна и крафт бира и над 400 вида селектиран твърд алкохол, част от които трудно могат да бъдат намерени на друго място в страната.
Друг отличен пример е селекцията вина, която наброява над 800 артикула от елитни световни брандове, премиум български вина, достъпни единствено в ресторантите, и селектирани сортове от малки български изби.
Секцията Liquor&Tobacco предлага още над 200 вида популярна и крафт бира и над 400 вида селектиран твърд алкохол, част от които трудно могат да бъдат намерени на друго място в страната.
Източник: https://www.capital.bg/
@90